SILO / 8 MEI 14

8 mei 2014
Locatie: Stroom, Hogewal 1-9 Den Haag

—————————————————-
SILO: Merken worden vrienden.
—————————————————-

De manier waarop we tegen merken aankijken is radicaal veranderd. Tegenwoordig willen we daadwerkelijk een relatie aangaan met een merk. We verwachten aandacht en toewijding en we profileren onszelf met merken. Merken worden vrienden! En, wat mag je verwachten van vrienden? We verwachten dat ze eerlijk en oprecht zijn, verrassend en leuk. We kunnen ze altijd bereiken, om hulp vragen of ervaringen delen. In gezelschap met vrienden voelen we ons veilig en kunnen we onszelf zijn.Vrienden voegen iets toe aan ons leven omdat ze om je geven. We all love brands!

SILO maakte een vliegende start in 2008, precies voordat de crisis uitbrak. Eerste opdrachtgever was het Muziekgebouw aan ’t IJ te Amsterdam, waar zij tot op de dag van vandaag nog voor werken. Inmiddels volgden veel opdrachtgevers uit uiteenlopende sectoren, zoals het Holland Dance Festival, Shell, Ministerie van Financien, Droog,TEDx,Veteranendag,WTF.nl en de Dutch Creative Council.

Gestart met drie man bestaat het team inmiddels uit 10 medewerkers onder leiding van Rene Toneman en Dennis Flinterman. In 2012, werd het bureau onderscheiden als ‘European Design Agency of theYear’.

http://www.silodesign.nl

////

BEKIJK DE UITNODIGING

^

 


^